“Seorang telah melakukan satu dosa, lalu dia berkata: Wahai Tuhanku ampunilah dosaku. Lalu Allah azza wa jalla berfirman: HambaKu melakukan dosa dan dia mengetahui bahawa baginya tuhan yang boleh mengampun dan menghukumnya –dalam riwayat yang lain ditambah: Aku ampunkan dosanya-. Kemudian dia kembali melakukan dosa yang lain, dia berkata: Wahai Tuhanku aku telah melakukan dosa ampunilah dosaku. Lalu Allah berfirman: HambaKu melakukan dan dia mengetahui bahawa baginya tuhan yang boleh mengampun dan menghukumnya–dalam riwayat yang lain ditambah: aku ampunkan dosanya-. Lalu dia melakukan dosa sekali lagi, dia berkata: wahai Tuhanku aku telah melakukan dosa ampunilah dosaku. Lalu Allah berfirman: HambaKu melakukan dan dia mengetahui bahawa baginya tuhan yang boleh mengampun dan menghukumnya, maka aku ampunkan hambaKu ini, buatlah apa yang kau mahu aku ampunkan engkau”. (Riwayat al-Bukhari dan Muslim).

07 January 2011

ENjoy

ermm...mlm nie lpak2 ngn kngkwan..adoiii...(mood xok tp trpaksa truskan jgak).....pecah abis sora ak ryni...yolah..lpas prot pnuh ngn nsi goreng pas2 p plak karoke...enjoy sakan...ank sapa ntah..hahaha...yg pnting epy..xmau tnsion2...geng2 hero hndustan mmg trbaek pnya...

melantak sate..prebutan antra fiq ngn we.hahaha

keri pn ada??? hahahahaha....malu2 plak

Tyme karoke td..pic xbpe jelas..a


1 comment:

  1. yang pakai baju biru tu smarts nampak... nama apa ya???? hahahaha

    ReplyDelete