“Seorang telah melakukan satu dosa, lalu dia berkata: Wahai Tuhanku ampunilah dosaku. Lalu Allah azza wa jalla berfirman: HambaKu melakukan dosa dan dia mengetahui bahawa baginya tuhan yang boleh mengampun dan menghukumnya –dalam riwayat yang lain ditambah: Aku ampunkan dosanya-. Kemudian dia kembali melakukan dosa yang lain, dia berkata: Wahai Tuhanku aku telah melakukan dosa ampunilah dosaku. Lalu Allah berfirman: HambaKu melakukan dan dia mengetahui bahawa baginya tuhan yang boleh mengampun dan menghukumnya–dalam riwayat yang lain ditambah: aku ampunkan dosanya-. Lalu dia melakukan dosa sekali lagi, dia berkata: wahai Tuhanku aku telah melakukan dosa ampunilah dosaku. Lalu Allah berfirman: HambaKu melakukan dan dia mengetahui bahawa baginya tuhan yang boleh mengampun dan menghukumnya, maka aku ampunkan hambaKu ini, buatlah apa yang kau mahu aku ampunkan engkau”. (Riwayat al-Bukhari dan Muslim).

19 January 2011

MENANTImu...Oh PTPTN

menanti penuh rasa sabar

setia menunggu

menanti penuh debaran

nie yang sempoi...mmber ak pon xtrkcuali..ketgih duet PT


hahahaha.....brpandukan gmbar diatas ape yg korang pk-kan.....jeng3....hahahah...tp yg sempoi bg ak pic yg last tu...tu bkanya geng2 skodeng minah jolok duet..tp mnanti pnuh stia duet RM250 yg dimasukkan kdalam akaun plajar..apapon hope smua brshabar...tiada bnda yg smpurna dlam dunia nie..msing2 ada klemahan :D



No comments:

Post a Comment