“Seorang telah melakukan satu dosa, lalu dia berkata: Wahai Tuhanku ampunilah dosaku. Lalu Allah azza wa jalla berfirman: HambaKu melakukan dosa dan dia mengetahui bahawa baginya tuhan yang boleh mengampun dan menghukumnya –dalam riwayat yang lain ditambah: Aku ampunkan dosanya-. Kemudian dia kembali melakukan dosa yang lain, dia berkata: Wahai Tuhanku aku telah melakukan dosa ampunilah dosaku. Lalu Allah berfirman: HambaKu melakukan dan dia mengetahui bahawa baginya tuhan yang boleh mengampun dan menghukumnya–dalam riwayat yang lain ditambah: aku ampunkan dosanya-. Lalu dia melakukan dosa sekali lagi, dia berkata: wahai Tuhanku aku telah melakukan dosa ampunilah dosaku. Lalu Allah berfirman: HambaKu melakukan dan dia mengetahui bahawa baginya tuhan yang boleh mengampun dan menghukumnya, maka aku ampunkan hambaKu ini, buatlah apa yang kau mahu aku ampunkan engkau”. (Riwayat al-Bukhari dan Muslim).

20 April 2011

Apabila Bintang EPL Melukis Diri Sendiri

HAHA........LOL Rooney!

Beberapa bintang dan pengurus EPL melukis diri mereka sendiri sempena sebuah lelongan amal. As you can see semua takde bakat melukis. Tapi dalam banyak-banyak bintang sorang je ketegaq tak lukis diri sendiri. Siapa lagi kalau bukan bekas pengurus Liverpool Rafa Benitez. Sama ada Rafa memang tak reti melukis, tak paham arahan atau masih tersinggung dengan soalan seorang wartawan Romania tempohari. Dalam sidang media menentang Unirea Urziceni beliau disoal

"Rafa kenapa engkau gemok?"

Terasa lagikah?

fags


fags


fags


fags

fags


fags


rafa

No comments:

Post a Comment