“Seorang telah melakukan satu dosa, lalu dia berkata: Wahai Tuhanku ampunilah dosaku. Lalu Allah azza wa jalla berfirman: HambaKu melakukan dosa dan dia mengetahui bahawa baginya tuhan yang boleh mengampun dan menghukumnya –dalam riwayat yang lain ditambah: Aku ampunkan dosanya-. Kemudian dia kembali melakukan dosa yang lain, dia berkata: Wahai Tuhanku aku telah melakukan dosa ampunilah dosaku. Lalu Allah berfirman: HambaKu melakukan dan dia mengetahui bahawa baginya tuhan yang boleh mengampun dan menghukumnya–dalam riwayat yang lain ditambah: aku ampunkan dosanya-. Lalu dia melakukan dosa sekali lagi, dia berkata: wahai Tuhanku aku telah melakukan dosa ampunilah dosaku. Lalu Allah berfirman: HambaKu melakukan dan dia mengetahui bahawa baginya tuhan yang boleh mengampun dan menghukumnya, maka aku ampunkan hambaKu ini, buatlah apa yang kau mahu aku ampunkan engkau”. (Riwayat al-Bukhari dan Muslim).

19 April 2011

Nilai £50m Torres berbaloi



Bos Wigan Athletic, Roberto Martinez percaya nilai £50 juta yang dibayar Chelsea untuk 
mendapatkan Fernando Torres akan mejadi berbaloi walaupun penyerang tersebut masih
gagal menjaringkan sebarang gol untuk Blues.

Martinez berkata. "Torres akan menjadi nilai yang menguntungkan buat Chelsea pada akhir
kontraknya.Ianya sangat sukar sekarang.Terlalu banyak jangkaan yang diletakkan. Apabila
dia kembali, beliau akan menjadi sangat berbahaya. 

"aduh malunya sepak xmasuk gol." keluh Torres

"Kekuatan sebenar Chelsea adalah mereka tidak perlu bermain dengan bagus 
untuk mendapatkan gol." kata Martinez. 
"Mereka ada Drogba, Anelka, Torres dan juga Frank Lampard serta Malouda.
Mereka menjaringkan gol dengan mudah."



"dah 10 game aku xscore nih." Torres menghitung nasib

No comments:

Post a Comment