“Seorang telah melakukan satu dosa, lalu dia berkata: Wahai Tuhanku ampunilah dosaku. Lalu Allah azza wa jalla berfirman: HambaKu melakukan dosa dan dia mengetahui bahawa baginya tuhan yang boleh mengampun dan menghukumnya –dalam riwayat yang lain ditambah: Aku ampunkan dosanya-. Kemudian dia kembali melakukan dosa yang lain, dia berkata: Wahai Tuhanku aku telah melakukan dosa ampunilah dosaku. Lalu Allah berfirman: HambaKu melakukan dan dia mengetahui bahawa baginya tuhan yang boleh mengampun dan menghukumnya–dalam riwayat yang lain ditambah: aku ampunkan dosanya-. Lalu dia melakukan dosa sekali lagi, dia berkata: wahai Tuhanku aku telah melakukan dosa ampunilah dosaku. Lalu Allah berfirman: HambaKu melakukan dan dia mengetahui bahawa baginya tuhan yang boleh mengampun dan menghukumnya, maka aku ampunkan hambaKu ini, buatlah apa yang kau mahu aku ampunkan engkau”. (Riwayat al-Bukhari dan Muslim).

14 April 2011

kaca mata termahal di dunia








dolce gabbana
Dolce dan Gabbana

Dolce dan Gabbana adalah kaca mata hitam unik yang paling mahal di dunia, produk DG2027B bingkainya dilapisi emas dengan harga sekitar $ 383.609. Model Dolce dan Gabbana ini adalah kategori kaca mata highclass.


Moss Lipow Sunglasses
Moss Lipow
Moss Lipow adalah kaca mata kedua paling mahal di dunia, harganya sekitar $ 3800, artis Moss Lipow adalah pencipta dari kaca mata ini, dia memiliki sekitar 3 design bingkai yang berbeza



Louis Vuitton

Louis Vuitton
Louis Vuitton adalah sebuah syarikat perusahaan Perancis seperti, kasut, jam tangan, perhiasan, aksesoris, cermin mata dan lain-lain. Kaca mata hitam yang dikeluarkan oleh syarikat ini seperti model di bawah adalah sekitar $1000.


BVL-Gari


Gari Bvl
Gari Bvl adalah kaca mata unik merupakan idea dari dari sebuah syarikat Italy yang mengeluarkan dan menjual barang-barang mewah serta produk perhiasan sejak 1884, kaca mata termahal yang dikeluarkan adalah Bvl Gari Sunglasses 8016B yang dianggarkan dengan harga sekitar $ 599.

No comments:

Post a Comment