“Seorang telah melakukan satu dosa, lalu dia berkata: Wahai Tuhanku ampunilah dosaku. Lalu Allah azza wa jalla berfirman: HambaKu melakukan dosa dan dia mengetahui bahawa baginya tuhan yang boleh mengampun dan menghukumnya –dalam riwayat yang lain ditambah: Aku ampunkan dosanya-. Kemudian dia kembali melakukan dosa yang lain, dia berkata: Wahai Tuhanku aku telah melakukan dosa ampunilah dosaku. Lalu Allah berfirman: HambaKu melakukan dan dia mengetahui bahawa baginya tuhan yang boleh mengampun dan menghukumnya–dalam riwayat yang lain ditambah: aku ampunkan dosanya-. Lalu dia melakukan dosa sekali lagi, dia berkata: wahai Tuhanku aku telah melakukan dosa ampunilah dosaku. Lalu Allah berfirman: HambaKu melakukan dan dia mengetahui bahawa baginya tuhan yang boleh mengampun dan menghukumnya, maka aku ampunkan hambaKu ini, buatlah apa yang kau mahu aku ampunkan engkau”. (Riwayat al-Bukhari dan Muslim).

14 April 2011

Pernikahan Paling Mewah Dan Mahal Di Dunia

Perkahwinan ini adalah perkahwinan antara selebriti China, Liu Tao, dengan anak seorang konglomerat  yang sangat berpengaruh di China. Puluhan (bahkan ratusan) kereta mewah seperti Ferrari, Lamborghini, Porcshe.Yang paling hebat adalah mobil paling mahal di dunia ini (Rolls Royce Phantom) juga ada.




 Rolls Royce Phantom


 Ferrari F430 Spider

 Lamborghini Gallardo LP560-4 


 Bentley Flying Spur 




 bukan satu Phantom tapi.....???

 Range Rovers di sebelah kiri dan Porsche Cayennes disebelah kanan.

 Ferrari 575M 

 Audi A8.


 Ferrari 360 Spider

No comments:

Post a Comment